תמיכה חסידית בגרינברג? המתח בבית שמש בשיאו

מוטי הלפרין 3 Comment on תמיכה חסידית בגרינברג? המתח בבית שמש בשיאו

הבחירות בבית שמש: בשבוע הבא יחל מועמד דגל התורה לראשות העיר את הקמפיין הרשמי, כאשר אחת הסיעות החסידיות נוטה להכריז על תמיכה במועמדותו. כיצד זה ישפיע על הבחירות ומה ההערכה בסיעה בחסידית ביחס לתוצאות?

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

העיר שתכריע את הדילים הארציים בין שלושת המפלגות החרדיות, רותחת: כחודשיים לבחירות המקומיות, והערב (שלישי) פרסמנו במהדורה המרכזית עם אבי מימרן, את מאחורי הקלעים בבחירות בבית שמש. ישנם שני מועמדים מרכזיים, רה"ע המכהנת עליזה בלוך, ומועמד 'דגל התורה' שמואל גרינברג. מי תומך במי, ומי יתפצל?

את הקמפיין שלו יתחיל גרינברג במוצ"ש הקרוב עם ביקור בעיר של יו"ר המפלגה ח"כ משה גפני – כשברקע יש את קהילת הרב גולדשטיין שבינתיים לא תומכת בגרינברג. מי שנוטה לתמוך בגרינברג היא שלומי אמונים, אחת משניים באגודת ישראל.

הערב פרסמנו לראשונה כי שלומי אמונים ביקשה בפגישה שהתקיימה לאחרונה עם 'הסיעה המרכזית' לבדוק את הכוח של כל אחד, אם זה בריצה נפרדת, מכתבים מהקהילות או פריימריז. (הסיעה המרכזית = החצי השני של אגודת ישראל. בבחירות אחרונות השניים קיבלו 4 מנדטים כשרצו ביחד, עם רוטציה על סגנות העיר, בחירות לפני קיבלו 2 מנדטים כל אחת בנפרד) בשלומי אמונים המקומית מעריכים שהתוצאה תהיה 65% לטובתם, 35% לסיעה המרכזית. בסיעה המרכזית עצמה עדיין לא הוחלט במי לתמוך לראשות העיר.

במקביל בלוך כבר התחילה את הקמפיין לקדנציה שנייה, מצבה לא יהיה טוב אם לא תזכה לתמיכה לפחות של הסיעה המרכזית. ש"ס נוטה לתמוך בה, אך גם שם היו"ר ח"כ אריה דרעי עדיין לא החליט במי לתמוך – כי הכול קשור לדיל הארצי בסוף, כשכל עיר קשורה לעיר אחרת.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    שכחו בשלומי אמונים שכשרצו בנפרד אגודת ישראל קיבלה 2
    ושלומי אמונים קיבלה 1 ורק בסיבוב שני שכל אלו שלא מצביעים בגלל קנאות
    הצביעו כדי להפיל את בג"ץ שכפה סיבוב נוסף אז הצליחו לקבל 2
    ולכן הערכות שלהם שגויות

    1. שכחת גם שבעלזא היה בצד של גור והים הם אצל שלומי אמונים!
      ועוד נקודה כלל חסידי מאוד עלו מאז לעומת גור שלא כ"כ הוסיפו בכל המקומות החדשים!

      1. בלז לא בצד של שלומי אמונים הם קבוצה נפרדת
        2גור בבית שמש הכפילה את עצמה